ZAPYTANIE OFERTOWE
R.271.3.2017
Michałów, dnia 8 .08.2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
(dotyczy: Obsługa i eksploatacja kotłowni i urządzeń grzewczych c.o. znajdujących się w budynku Urzędu Gminy w Michałowie oraz w budynkach usługowo-mieszkalnych w Górach i Sędowicach w sezonie grzewczym 2017/2018).
I Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Michałów
Michałów 115
28- 411 MICHAŁÓW
NIP: 662 176 33 06; REGON 291010317
Tel. (41) 35 65 243, fax (41) 35 65 244
michalow@op.pl, www.michalow.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30
II Tryb udzielenia zamówienia:
Zapytanie ofertowe o wartości nieprzekraczającej 30 tyś. euro – na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.)
III Określenie przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wykonywania obsługi i eksploatacji kotłowni i urządzeń grzewczych c.o. znajdujących się w budynku Urzędu Gminy w Michałowie oraz w budynkach usługowo - mieszkalnych w Górach i Sędowicach w sezonie grzewczym 2017/2018.
Szczegółowy zakres prac i obowiązków:
1/. Przygotowanie kotłowni do sezonu.
2/. Całodobowa obsługa i eksploatacja kotłowni c.o. oraz urządzeń grzewczych c.o., w tym:
a) obsługa pieców c.o . oraz urządzeń towarzyszących-pompy wodne, odstojniki i inne;
b) transport węgla do pomieszczeń kotłowni, pryzmowanie;
c) bieżąca oraz okresowa konserwacja pieców, pomp, instalacji c.o. oraz pomieszczeń
kotłowni;
d) utrzymanie we wszystkich pomieszczeniach ogrzewanych budynków stałej temperatury
18-20 st. C;
e) przestrzeganie obwiązujących przepisów w zakresie obsługi, eksploatacji kotłowni c.o. oraz instalacji grzewczych, przepisów BHP oraz p. pożarowych, w tym: przestrzegania obowiązujących norm czasu pracy osób pracujących przy obsłudze kotłowni - dotyczy również pracodawcy;
f) przestrzeganie norm zużycia opału - systematycznie prowadzić kontrolkę zużytego opału;
g) przestrzeganie instrukcji obsługi kotłów c.o ., pomp wodnych i instalacji grzewczej;
h) systematyczne uprzątanie żużlu w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
3/. Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń kotłowni i instalacji c.o. zapewniającym ich maksymalnie sprawną, bezawaryjną i bezpieczną eksploatację, a w przypadku awarii spowodowanej z winy wykonawcy usunięcie awarii na własny koszt.
4/. W okresie zimowym odśnieżanie dojść do kotłowni oraz otoczenia kotłowni i drogi dojazdowej dla pojazdów dowożących węgiel.
5/. W dni pracy urzędu należy zabezpieczyć temperaturę w pomieszczeniach biurowych określoną w ust. 1 lit. d. W pozostałe dni w miarę potrzeb zabezpieczając pomieszczenia przed zbytnim wychłodzeniem, a urządzenia kotłowni i instalacji grzewczej przed zamrożeniem.
6/. Osoby pracujące w kotłowni zobowiązane są posiadać uprawnienia obowiązujące palacza c. o i wkładkę energetyczną.
7/. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność przed jednostkami kontrolującymi.
Wszelkie zalecenia pokontrolne wynikające z bieżącej pracy kotłowni wykonuje Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków.
8/. Wykonawca z własnych środków wyposaża kotłownię w narzędzia (taczki, szufle, pogrzebacze, miotły i inne) niezbędne do prawidłowego funkcjonowania kotłowni oraz w środki czyszczące, piorące, dezynfekujące, ścierki, ręczniki oraz ubrania ochronne dla zatrudnionych pracowników.
9/. Po zakończeniu sezonu grzewczego wykonanie malowania pomieszczeń kotłowni oraz konserwacji i zabezpieczenia urządzeń grzewczych.
10/. Wykonywanie innych prac związanych z obsługą kotłowni i instalacji c.o. na polecenie Kierownika Zamawiającego.
11/. W celu należytego wykonywania zamówienia wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej w budynku Urzędu Gminy w Michałowie oraz w budynkach usługowo – mieszkalnych w Górach i Sędowicach w celu zapoznania się ze stanem kotłowni i urządzeń grzewczych c. o. przewidzianych do obsługi w prowadzonym postępowaniu. |
IV Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie będzie wykonywane w okresie grzewczym 2017/2018
Zamawiający przewiduje rozpoczęcie sezonu grzewczego 15 października 2017 r. a zakończenie 30 kwietnia 2018 r.
V Opis warunków udziału w postępowaniu:
1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:
1) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz danymi na temat ich kwalifikacji i informacji o podstawie dysponowania tymi osobami oraz kserokopię posiadanych uprawnień – załącznik nr 2.
VI Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Ofertę należy złożyć na druku OFERTA – załącznik nr 1 do zapytania bez nanoszenia jakichkolwiek zmian.
3. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami powinna stanowić całość i winna być umieszczona w zamkniętej i nie prześwitującej kopercie. Koperta z ofertą powinna być opatrzona w dane Wykonawcy oraz napis:
„Oferta na – Obsługa i eksploatacja kotłowni i urządzeń grzewczych c.o. w sezonie grzewczym 2017/2018”.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
5. Wykonawca może przed upływem terminu do składania oferty zmienić lub wycofać ofertę.
VII. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać osobiście, lub pocztą - decyduje data otrzymania oferty przez Zamawiającego - w zaklejonych nieprzeźroczystych kopertachdo dnia: 16 .08.2017 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy w Michałowie, Michałów 115, 28-411 Michałów, Pokój nr 1 (sekretariat).
VIII. Opis kryteriów i sposób obliczenia ofert.
1. Wykonawca, który składa ofertę podaje cenę brutto wykonywania obsługi kotłowni za okres jednego miesiąca. Wszystkie ceny i kwoty w ofercie należy podać w złotych polskich w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
-Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje.
-Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego oraz ewentualne bonifikaty.
2. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium: Cena -100%
IX. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem: www.michalow.pl
X. Istotne dla stron postanowienia , które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy:
Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy , który stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
XI. Unieważnienie postępowania:
Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym etapie bez podawania przyczyny.
Z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
XII. Dodatkowe informacje:
Dodatkowych informacji udziela Dąbek – Nocuń Renata pod numerem telefonu (41) 35 65 243 wew. 45