2017-12-13

Zapytanie ofertowe

 

R.271.10.2017

                                                                                   

Zapytanie ofertowe na:

„ Zakup i dostawa artykułów biurowych w roku 2018”

Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO

 

 

I. Zamawiający

Gmina Michałów

Michałów 115

28-411 Michałów

tel.41/ 35 65 243

NIP: 662 176 33 06

REGON: 291010317

 

 

II. Przedmiot zapytania ofertowego  

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna  dostawa  artykułów biurowych  do   Urzędu Gminy w Michałowie i Placówek Oświatowych   z terenu Gminy Michałów  zgodnie  z ilością zawartą    w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.

2. Przez sukcesywną dostawę należy rozumieć cykliczną sprzedaż i dostawę artykułów biurowych  na podstawie zamówień dostosowanych do aktualnych potrzeb Zmawiającego, składanych telefonicznie lub faxem przez upoważnioną osobę.

3. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym.

4. Wszystkie artykuły zaproponowane przez Wykonawcę muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego. Materiały opakowaniowe muszą być czyste, suche , bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniające właściwą jakość i trwałość wyrobu. 

5. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć artykuły  na własny koszt i ryzyko   w terminie do 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia  bez względu na wielkość zamówienia, w szczególności   Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dostawę, rozładunek i wniesienie dostarczonego asortymentu do pomieszczeń wskazanych przez pracownika.

6. W przypadku  stwierdzenia przez Zamawiającego  wad dostarczonego towaru  Zamawiający złoży reklamację. W takiej sytuacji  Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 7 dni roboczych  - w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.

 

 

III. Termin realizacji i istotne warunki zamówienia

1.  Artykuły biurowe dostarczane  będą  zgodnie z  zamówieniami  cząstkowymi   złożonymi przez

Zamawiającego  według cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy (Załącznik nr 1)   w terminie    do 4 dni od przyjęcia zamówienia.

 

2.  Artykuły   o których mowa w ofercie powinny posiadać najwyższą jakość i wydajność.

3. Przedstawiona cena  produktów powinna zawierać cenę netto plus podatek VAT

4.  Najważniejszym kryterium oceny będzie cena.

5. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia i pozostaje stała przez okres realizacji zamówienia.

6.  Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w terminie 21  dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.

7. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania przedmiotu zamówienia w pełnej ilości artykułów określonych w Załączniku nr 1 do zapytania . Podane ilości stanowią wielkości szacunkowe. W przypadku  zakupu przez Zamawiającego mniejszej ilości przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie przysługują uprawnienia do jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian  ilości przedmiotu zamówienia w poszczególnych asortymentach stosownie do swoich potrzeb.

8.  Zamawiający może, przed podpisaniem umowy,  żądać od Wykonawcy przedstawienia próbek wybranych artykułów biurowych.

9.  Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym etapie bez podania przyczyny.  Z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.

10. Termin wykonania zamówienia : od dnia podpisania  umowy do 31.12.2018 r.

11. Ofertę należy złożyć do dnia 22.12.2017 roku do godziny 1000 .Oferta ma zawierać nazwę zamówienia: Oferta na: „ Zakup i dostawa artykułów biurowych   w  roku 2018 ”.

12. Wraz z ofertą nalży złożyć zaparafowany projekt umowy – załącznik nr 2

13. Zamawiający powiadomi oferentów o wyniku postępowania za pomocą strony internetowej www.michalow.pl

14. Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami: Dąbek - Nocuń Renata  tel. 41/ 35 65 243

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..