Zapytanie ofertowe
R.271.10.2017
Zapytanie ofertowe na:
„ Zakup i dostawa artykułów biurowych w roku 2018”
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO
I. Zamawiający
Gmina Michałów
Michałów 115
28-411 Michałów
tel.41/ 35 65 243
NIP: 662 176 33 06
REGON: 291010317
II. Przedmiot zapytania ofertowego
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych do Urzędu Gminy w Michałowie i Placówek Oświatowych z terenu Gminy Michałów zgodnie z ilością zawartą w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.
2. Przez sukcesywną dostawę należy rozumieć cykliczną sprzedaż i dostawę artykułów biurowych na podstawie zamówień dostosowanych do aktualnych potrzeb Zmawiającego, składanych telefonicznie lub faxem przez upoważnioną osobę.
3. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym.
4. Wszystkie artykuły zaproponowane przez Wykonawcę muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego. Materiały opakowaniowe muszą być czyste, suche , bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniające właściwą jakość i trwałość wyrobu.
5. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć artykuły na własny koszt i ryzyko w terminie do 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia bez względu na wielkość zamówienia, w szczególności Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dostawę, rozładunek i wniesienie dostarczonego asortymentu do pomieszczeń wskazanych przez pracownika.
6. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad dostarczonego towaru Zamawiający złoży reklamację. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 7 dni roboczych - w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
III. Termin realizacji i istotne warunki zamówienia
1. Artykuły biurowe dostarczane będą zgodnie z zamówieniami cząstkowymi złożonymi przez
Zamawiającego według cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy (Załącznik nr 1) w terminie do 4 dni od przyjęcia zamówienia.
2. Artykuły o których mowa w ofercie powinny posiadać najwyższą jakość i wydajność.
3. Przedstawiona cena produktów powinna zawierać cenę netto plus podatek VAT
4. Najważniejszym kryterium oceny będzie cena.
5. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia i pozostaje stała przez okres realizacji zamówienia.
6. Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w terminie 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania przedmiotu zamówienia w pełnej ilości artykułów określonych w Załączniku nr 1 do zapytania . Podane ilości stanowią wielkości szacunkowe. W przypadku zakupu przez Zamawiającego mniejszej ilości przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie przysługują uprawnienia do jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilości przedmiotu zamówienia w poszczególnych asortymentach stosownie do swoich potrzeb.
8. Zamawiający może, przed podpisaniem umowy, żądać od Wykonawcy przedstawienia próbek wybranych artykułów biurowych.
9. Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym etapie bez podania przyczyny. Z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
10. Termin wykonania zamówienia : od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 r.
11. Ofertę należy złożyć do dnia 22.12.2017 roku do godziny 1000 .Oferta ma zawierać nazwę zamówienia: Oferta na: „ Zakup i dostawa artykułów biurowych w roku 2018 ”.
12. Wraz z ofertą nalży złożyć zaparafowany projekt umowy – załącznik nr 2
13. Zamawiający powiadomi oferentów o wyniku postępowania za pomocą strony internetowej www.michalow.pl
14. Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami: Dąbek - Nocuń Renata tel. 41/ 35 65 243