2018-07-12

Zapytanie ofertowe

Zapytanie ofertowe

na wykonanie zamówienia o wartości szacunkowej

nie przekraczającej w złotych równowartości 30 000 euro

 

 

Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.:
„Przebudowa drogi wewnętrznej polegająca na budowie przepustu pod drogą oraz wykonanie rowu odwadniającego pas drogowy".

 

 

I. Zamawiający:

GMINA MICHAŁÓW

28-411 MICHAŁÓW 115                                                                             

tel. (41) 35 65 243; fax. (41) 35 65 244

michalow@op.pl; www.michalow.bip.gov.pl

NIP 662-176-33-06; REGON 291010317   

II. Opis przedmiotu zamówienia:

 

Na zakres rzeczowy zadania składa się wykonanie następujących robót polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa drogi wewnętrznej polegająca na budowie przepustu pod drogą oraz wykonanie rowu odwadniającego pas drogowy".

Zakres zamówienia:

  • wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla przedmiotu zamówienia.
  • Uzyskanie zgłoszenia wodno-prawnego celem budowy przepustu drogowego
  • uzyskanie decyzji o pozwoleniu wodno-prawnym na wykonanie rowu odwadniającego.
  • uzyskanie w imieniu inwestora wszelkich decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji zadania, decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia.

Wykonawca ma obowiązek uzyskania pozytywnej opinii Inwestora, na etapie koncepcji oraz dla całości opracowania.

 

Ponadto należy:

W zakresie opracowania oprócz projektu budowlanego, powinny znaleźć się także projekty branżowe przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z trasą projektowanej inwestycji wraz z uzyskaniem warunków technicznych przebudowy urządzeń przez właściwych gestorów sieci, jako oddzielne opracowania oraz zatwierdzenia projektów, przez odpowiednich gestorów sieci.

 

UWAGA!!!

Nie dopuszcza się używania w dokumentacji projektowej nazw własnych produktów wskazujących jednoznacznie określonego producenta.

W skład dokumentacji projektowej wchodzą następujące opracowania:

  • mapa do celów projektowych w skali 1:500,
  • dokumentacja geodezyjna i kartograficzna związana z uzyskaniem prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane
  • dokumentacja geotechniczna oraz oceny podłoża gruntowego
  • projekt budowlany – w przypadku konieczności uzyskania pozwolenia na budowę lub decyzji ZRID
  • projekt budowlano - wykonawczy;
  • projekt rozbiórki (o ile zajdzie taka potrzeba);
  • informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; - w przypadku konieczności uzyskania pozwolenia na budowę lub decyzji ZRID
  • przedmiar robót
  • kosztorys ofertowy (ślepy);
  • kosztorys inwestorski;
  • szczegółowe specyfikacje techniczne;
  • wymagane opinie, uzgodnienia, decyzje (pozwolenie wodnoprawne, decyzje o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej);

Przedmiar robót, kosztorys ofertowy i kosztorys inwestorski w 1 egz. na piśmie i na płytce CD należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami w oparciu o SST z określeniem kodów CPV w oparciu o aktualną bazę cen regionalnych ŚZDW Kielce, a w przypadku braku określonych pozycji cen SEKOCENBUD. Przedmiar opracować w sposób umożliwiający późniejszą jego weryfikację dotyczącą obmiaru robót.

Zobowiązuje się Projektanta do aktualizacji kosztorysu inwestorskiego przez jednostkę projektową do chwili realizacji inwestycji.

Projekt w fazie wstępnej i ostatecznej należy uzgodnić z Zamawiającym w 1 kompletnym egzemplarzu.

Projekt należy opracować w 5 egzemplarzach plus 1 egz. w wersji elektronicznej na nośnikach CD w niżej formacie PDF oraz w wersji edytowalnej.

Projekt należy złożyć w twardych teczkach, opisanych na stronie frontowej i bocznej. Wewnątrz powinien znajdować się spis zawartości teczki.

Do projektu należy dołączyć oświadczenia projektanta:

  • projekt wykonany został zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
  • wersja papierowa projektu jest tożsama z wersją elektroniczną.

 

Wykonawca wykona wszystkie potrzebne pomiary, badania i oceny (ekspertyzy) stanu istniejącego obszaru, w tym m.in.:

  • badania geotechniczne i geologiczne istniejącego podłoża
  • inwentaryzacja obiektów inżynierskich;
  • inwentaryzacja istniejącego pasa drogowego;

 

Wykonawca będzie stosował metody wykonywania pomiarów i badań przy inwentaryzacjach oraz metody obliczeń przy ocenach stanu technicznego i pracach projektowych zgodnie z wymaganiami Umowy, przepisów, polskich i europejskich norm oraz zasad wiedzy technicznej.

Projektant (Wykonawca dokumentacji projektowej) będzie sprawować nadzór autorskizgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane. Pobyty na budowie będą realizowane w terminach minimum jeden pobyt na dwa tygodnie. W kwotę nadzoru wliczone są przejazdy na plac budowy, koszt opracowań zamiennych, wyjaśniających itp.

W ramach nadzoru autorskiego inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do:

  • opiniowania zgodności projektów wykonawczych, technologicznych i zamiennych wykonywanych przez Wykonawcę robót w zakresie zgodności z wymaganiami dokumentacji projektowej,
  • wykonywania projektów zamiennych,
  • wyjaśniania wykonawcy prac objętych dokumentacją budowlano-wykonawczą wątpliwości powstałych w toku realizacji robót,
  • niezwłocznego wykonania poprawek i uzupełnień w dokumentacji projektowej.

Nadzór autorski będzie sprawowany na etapie realizacji robót budowlanych. Wykonawca wyceni koszty nadzoru autorskiego w ofercie.

 

III. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia

Droga wewnętrzna położona na działce o numerze ewidencyjnym 373 w miejscowości Pawłowice, gmina Michałów

Rów odwadniający pas drogowy położony na działce o numerze ewidencyjnym 405 w miejscowości Pawłowice, gmina Michałów

 

IV. Termin wykonania zamówienia

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 30.11.2018r.

 

V. Opis sposobu przygotowania oferty

Ofertę należy sporządzić na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.

Oferta powinna być:

  • opatrzona pieczątką firmową,
  • posiadać datę sporządzenia,
  • zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
  • podpisana czytelnie przez wykonawcę.

 

VI.  Sposób obliczenia ceny oferty

1.Cenę należy podawać w ZŁOTYCH POLSKICH (podawanie ceny w innych walutach, lub w inny sposób może spowodować odrzucenie oferty)i powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz ewentualne bonifikaty.

2.Cena oferty musi być podana jako: cena netto, podatek VAT, cena brutto.za realizację przedmiotu zamówienia.

  1. Cena ryczałtowa będzie traktowana jako cena ostateczna i nie będzie podlegać żadnym negocjacjom.

4.Podana przez wykonawcę cena ofertowa, w każdym przypadku będzie przyjmowana przez Zamawiającego jako składowa wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia i będzie obowiązywać przez cały okres jego realizacji.

 

VII. Miejsce oraz termin składania ofert

1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem:

   - faksem na nr: (41) 35 65 244,

   - poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres Urzędu Gminy w Michałowie :              28-411 Michałów 115

 

Termin składania ofert:do dnia 20 lipca 2018r do godziny 1530

 

1. Oferta złożona po terminie nie będzie rozpatrywana.

2. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

4. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.michalow.pl

 

VIII. Kryterium oceny ofert

Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium: Cena – 100%

 

IX. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem: www.michalow.pl

 

X. Dodatkowe informacje

Dodatkowych informacji udziela p. Jarosław Szałapski pod numerem telefonu:

Tel.: (41) 35 65 243 wew. 42, kom.: 605-845-793

 

XI. Załączniki

1) Wzór formularza ofertowego

2)  Wzór umowy

 

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..