Zapytanie ofertowe
R.271.5.2018
Michałów, dnia 19.11.2018r.
Zapytanie ofertowe
(dotyczy konserwacji oświetlenia drogowego - zapytanie ofertowe o wartości nieprzekraczającej 30 tyś. euro – na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.)
I. Zamawiający:
GMINA MICHAŁÓW
28-411 MICHAŁÓW 115
tel. (41) 35 65 243; fax. (41) 35 65 244
michalow@op.pl; www.michalow.pl
NIP 662-176-33-06; REGON 291010317
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zaproszenia do złożenia oferty cenowej jest wykonanie usługi: KONSERWACJA OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE GMINY MICHAŁÓWW ROKU 2019.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na utrzymaniu urządzeń oświetlenia drogowego i ulicznego na terenie Gminy w sprawności technicznej - w stanie technicznym zgodnym z obowiązującymi przepisami i wymogami gwarantującymi spełnienie wymogów funkcjonalnych realizowanych przez oświetlenie.
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Ilość punktów świetlnych na terenie gminy - 746 szt.
A. Konserwacja oświetlenia drogowego dotyczy:
- opraw oświetleniowych z wysięgnikami, źródłami światła oraz ochroną od porażeń (zapewnienie skuteczności samoczynnego wyłączenia, uziemienia ochronnego);
- bezpieczników zabezpieczających oprawy oraz obwody oświetlenia drogowego;
- przewodów oświetlenia drogowego podwieszonego w istniejących liniach napowietrznych oraz obwodów napowietrznych i kablowych oświetlenia wydzielonego;
- aparatury złączeniowej i sterującej oświetleniem drogowym;
- oświetleniowych linii kablowych zasilających i rozdzielczych;
- szaf kablowych i pomiarowych-rozdzielczych oświetlenia wydzielonego oraz pomiarowo- sterujących oświetlenia podwieszonego;
- słupów oświetleniowych (betonowych i metalowych) w oświetleniu wydzielonym wraz z wnękami bezpiecznikowymi oraz zamknięcia tych wnęk.
B.Zakres prac konserwacyjnych to:
- przegląd i konserwacja aparatury łączeniowej i sterowniczej;
- czyszczenie i konserwacja tablic sterowniczych i rozdzielczych;
- kontrola i konserwacja złącz kablowych w latarniach wydzielonej sieci;
- wymiana niesprawnych bezpieczników;
- czyszczenie opraw, kloszy i odbłyśników;
- wymiana i naprawa elementów opraw;
- wymiana uszkodzonych, niesprawnych źródeł światła;
- regulacja położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników;
- konserwacja konstrukcji wsporczych, słupów oświetlenia wydzielonego, wysięgników,
przewieszek;
- regulacja zwisów przewodów oświetlenia ulicznego;
- prostowanie słupów oświetlenia wydzielonego;
- wymiana zniszczonych (uszkodzonych) słupów oświetlenia wydzielonego;
- uzupełnianie i konserwacja zamknięć skrzynek, wnęk itp.;
- malowanie konstrukcji stalowych, szafek, wnęk, uzupełnianie opisów;
- wycinka gałęzi zasłaniających oprawy oświetleniowe, (wraz z ich utylizacją);
- lokalizacja i naprawa uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetlenia;
- wymiana uszkodzonych zasileń punktów sterowania oświetleniem ulicznym podwieszonym pod liniami napowietrznymi n,n.;
- pomiary eksploatacyjne (rezystancja uziemień ochronnych, izolacji kabli, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej);
- regulacja zegarów sterowniczych;
- wymianę niesprawnych urządzeń sterowniczych (zegarów, styczników, gniazd, wyłączników, itp.);
- przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji dotyczącej niesprawności oświetlenia drogowego.
C.Przedmiot zamówienia obejmuje również zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa poprzez wykonanie pomiarów skuteczności ochrony od porażeń z częstotliwością wymaganą przepisami przez dostarczenie Zamawiającemu w terminie do końca czerwca 2019 r. stosownych dokumentów ( protokoły oceny stanu technicznego i protokoły z pomiaru skuteczności ochrony przeciwpożarowej dla obwodów oświetlenia ulicznego)
Prace konserwacyjne i eksploatację urządzeń należy prowadzić zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym szczególności wymogami ustawy Prawo budowlane i ustawy Prawo energetyczne, wydanych na ich podstawie aktów wykonawczych oraz zgodnie z „Zasadami współpracy” określonymi przez PGE Dystrybucja S.A.
III. Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019 roku.
IV. Opis sposobu przygotowania oferty
Ofertę należy sporządzić na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez Wykonawcę.
V. Miejsce oraz termin składania ofert
1.Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem:
-poczty elektronicznej na adres: michalow@op.pl ,
-faksem na nr: (41) 35 65 244,
-poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres Urzędu Gminy w Michałowie : 28-411 Michałów 115
wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty.
Termin składania ofert: do dnia 30 listopada do godziny 1100.
2. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub odwołania ogłoszenia ( zaproszenia) oraz warunków określonych dla niniejszego zapytania.
5. Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym etapie bez podania przyczyny. Z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
6. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.michalow.pl
VI. Kryterium oceny ofert
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium: Cena – 100%
VII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem: www.michalow.pl
Dodatkowych informacji udziela p. Dąbek-Nocuń Renata pod numerem telefonu: (41) 35 65 243
VIII. Dodatkowe informacje
Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Michałów, którą reprezentuje Wójt Gminy Michałów, Michałów 115, 28-411 Michałów tel. (41) 35 65 243, adres e-mail:michalow@op.pl;
- inspektorem danych osobowych w Gmina Michałów jest kontakt: adres e-mail: inspektor@cbi24.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Michałów w roku 2019" prowadzonym w trybie zapytania o cenę;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
IX. Załączniki
- Wzór formularza ofertowego;
- Projekt umowy