Zapytanie ofertowe
Michałów, dnia 12.12.2018 r.
R.271.10.2018
Zapytanie ofertowe na:
„Zakup i dostawa środków czystości w roku 2019 r.”
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO – na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.)
I. Zamawiający
Gmina Michałów
Michałów 115
28-411 Michałów
tel.41/ 35 65 243
NIP: 662 176 33 06
REGON: 291010317
II.Przedmiot zapytania ofertowego
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości do Urzędu Gminy w Michałowie i Placówek Oświatowych z terenu Gminy Michałów zgodnie z ilością zawartą wzałączniku nr 1 do niniejszego zapytania.
2. Przez sukcesywną dostawę należy rozumieć cykliczną sprzedaż i dostawę środków czystości na podstawie zamówień dostosowanych do aktualnych potrzeb Zmawiającego, składanych telefonicznie przez upoważnioną osobę – na warunkach wskazanych we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 2 do zapytania.
III. Termin realizacji i istotne warunki zamówienia
1. Środki czystości dostarczane będą zgodnie z zamówieniami cząstkowymi złożonymi przez
Zamawiającego według cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy (załącznik nr 1) w terminie do 4 dni od przyjęcia zamówienia.
2. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad dostarczonego towaru Zamawiający złoży reklamację. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 7 dni roboczych – w ilości zakwestionowanej przez Zamawiającego.
3. Środki, o których mowa w ofercie powinny posiadać najwyższą jakość i wydajność.
4. Przedstawiona cena produktów powinna zawierać cenę netto plus podatek VAT
5. Najważniejszym kryterium oceny będzie cena.
6. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia i pozostaje stała przez okres realizacji zamówienia.
7. Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w terminie 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.
8. Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym etapie bez podania przyczyny. Z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości i rodzajów zamówionych środków czystości asortymentu określonego w załączniku, który stanowi szacunkowe zestawienie zamawianych środków.
10. Zamawiający może, przed podpisaniem umowy, żądać od Wykonawcy przedstawienia próbek wybranych środków czystości.
11. Termin wykonania zamówienia : od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r.
12. Ofertę należy złożyć do dnia 21.12.2018 r. roku do godziny 1100 .Oferta ma zawierać nazwę zamówienia: Oferta na: „ Zakup i dostawa środków czystości w roku 2019 ”
13. Wraz z ofertą (załącznik nr 1 ) należy złożyć zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 2
14. Zamawiający powiadomi oferentów o wyniku postępowania za pomocą strony internetowej www.michalow.pl
14. Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami: Dąbek-Nocuń Renata tel. 41/ 35 65 243