ZAPYTANIE OFERTOWE
Michałów, dnia 16.09.2019r.
OC. 5543.I.1.2019
ZAPYTANIE OFERTOWE
na realizację zadania:„Wsparcie funkcjonalności obszarów wiejskich poprzez zwiększenie potencjału jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej”
1. Zamawiający:
Gmina Michałów, Michałów 115, 28-411 Michałów
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Motopompa szlamowa WT40X.
3. Informacje niezbędne do przygotowania i złożenia oferty:
a/ Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik:
Nr 1 – Motopompa szlamowa WT40X
b/ Oferowany sprzęt musi spełniać minimalne warunki zawarte w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
4. Termin realizacji zamówienia:
a/ Wymagany termin realizacji zamówienia – dostawy towaru do dnia 18.10.2019 roku.
b/ Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na swój koszt do siedziby Zamawiającego (Urząd Gminy w Michałowie, Michałów 115, 28-411 Michałów w godzinach pracy Urzędu od 7.30 do 15.30).
5. Sposób i termin składania ofert:
a/ Ofertę złożyć do dnia 24.09.2019 roku.
b/ Zamawiający dopuszcza składanie ofert:
- pocztą, osobiście na adres: Urząd Gminy w Michałowie, Michałów 115, 28-411 Michałów
- drogą elektroniczną na adres: michalow@op.pl
- faxem na numer: 41/3565244
6. Kryterium oceny ofert – cena oferty brutto.
7. Prawa Zamawiającego:
a/ Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia procedury wyboru Wykonawcy bez
podania przyczyny.
b/ Zamawiający ma prawo do złożenia pytań uzupełniających do złożonych ofert.
8. Inne ustalenia:
a/ Osobą upoważnioną do kontaktów z zainteresowanymi realizacją zamówienia jest Pani Ewelina Wleciał – tel. 41/3565243 w. 46.
b/ Otrzymane w prowadzonym postępowaniu oferty nie będą stanowić podstawy do powstania zobowiązań wobec stron.
c/ Informujemy, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z Wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa (załącznik nr 3). O wynikach postępowania Wykonawcy, którzy złożyli oferty zostaną poinformowani droga elektroniczną (numer tel. fax i adres email należy podać w Formularzu ofertowym sporządzonym na wzorze zawartym w załączniku nr 2).
d/ Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy producenta, modelu, symbole, znaki towarowe, Zamawiający dopuszcza sprzęt innych producentów w stosunku do przywołanego pod warunkiem, że ten proponowany przez Wykonawcę posiada parametry techniczne i fizyczne takie same jak sprzęt wskazany w opisie Zamawiającego.
9. Klauzula dotycząca RODO
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych jestGMINA MICHAŁÓW, 28-411 MICHAŁÓW 115, e-mail : ado@michalow.pl, nr tel.: 41 3565243
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego OC.5543.I.1.2019 ”Wsparcie funkcjonalności obszarów wiejskich poprzez zwiększenie potencjału jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej.” prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,
w tym przepisów archiwalnych.
5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
6) Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
8) Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Załączniki:
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2- Wzór formularza oferty
- Załącznik nr 3 – Wzór umowy